CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

17‏/06‏/2008

اشى خيال يا نااااس.......


النهاردة حصلتلى حاجة اغرب من الخيال
الاول خلونى احكيلكوا عنى شوية علشان تعرفوا مدى غرابة اللى حصل ده
انا فتاة مصرية ابلغ من العمر 30 ربيعا
عاااااااااانس عارفة من غير تريقة
ظروفى ملطشة الى ابعد الحدود
ورغم كده ولانى من اسرة اجتماعيا ظريفة جدا و ماديا تحت الصفر
بس النعرة بتاعة زمان عامللهم كاللو فى دماغمهم كان لى نصيب فى ان يتقدم
لى كم عريس كده على ما قسم فى الماضى طبعا
ولكن لانى لم ارث من الاسرة الارستوقرطية دى الا النعرة الكدابه
بتاعتة اهاليهم
طبعا كنت بتحجج وبتدلع
ومش عاجبنى اى حد لو بس كنت اعرررررف !
المهم انى الظاهر زودتها شويتين تلاتة لحد ما انقطع تماما دخول اى عريس حتى فى المربع السكنى اللى انا عايشة فيه
انقرضوا تماما
لحد ما ابتديت اسستم حياتى على انى مكمله بقى على كده وزى ماتيجى تيجى واستمر الحال على كده كم سنة يعنى .......
واذ فجأتتتتن من ساعتين كده اتصلت بى صديقتى الانتيخ لتنبأنى بخبر فظيع شنيع مريييييييع......
بيرو جايبالى عريس اتشنكل كده فى سكتها هى جوزها
عريس لقطة بعد ما كان اخر عرسانى المأسوف على شبابهم السابقين مدرس تاريخ بجرنال وشرززز وبطيخة
اسمعوا بقى
مواصفات العريس :
من غير قر والنبى ولا حقد ولا حسد اصل انا منحوسة خلقة يعنى
مسلم امريكى متدين , على خلق 31 سنة , زى القمرعلى حد قولهم انا لسه ماشفتوش
بس البت بيرو عارفة زوقى يعنى لازم وحتما يكون موزز جامد جدا
المهم باقى مواصفات الباشا:
مليونير يمتلك شقة بعباس العقاد مساحتها 500 متر الله اكبر من عينيكوا
كل مواصفات العروسة اللى طالبها انها تكون على خلق مسلمة من اسرة طيبة
انا طبعا كنت هاسورق يغمى على يعنى لما سمعت الكلام ده
واحلفها اوعى يكون مغرز من اللى بتعمليهم فى تقوللى والله جد والله جد
فانا طبعا مازلت مش مصدقة
يعنى ولما هو مسكر كده وخارق لكل مواصفات الطبيعة
أيه يعنى اللى مخليه يوسط حد يجوزة!!!!
ده لو بس اتمشى كده شوية هايرجع بدشيليون رقم كده بعد المليون بكتيير عروسة
ياللا مش هانقاطع........
انا بس حبيت احكيلكوا قبل مايختفى فى ظروف غامضة زى اللى قبله كلهم
على اعتبار ان ده حدث لا يتكرر كثيرا فى حياتى
خصوصا فى الاربع سنوات الماضية
انا بقى رايحة اشوف المسكر العسل ده اللهم ثبت اقدامه
يا اما بكرة يا اما بعد بكره بالكتير
ادعولى كده من قلبكم بلاش نفسنة وحقد وضغائن ان ربنا ييسر الامور
اصل انا استوييييت تريقة ونظرات شفقة من كل المحيطين والمحيطات والبحار والانهار والمخلوقات
انتظرونى بقى احكيلكم على توابع هذا الحدث الجليل فى حياتى....
يومان ونوافيكم بالانباء...

0 التعليقات: